Definirea termenilor
În vederea unei comunicări eficiente, vom clarifica câțiva termeni pe care îi vom folosi în cadrul site-ului nostru:
Site – www.adorage.ro
Client – este orice persoană fizică sau juridică care accesează paginile noastre web sau intră în contact cu noi și plasează în cele din urmă o comandă cu succes.
Cont – în scopul efectuării unei comenzi, fiecare utilizator poate (însă nu este obligat) să-și creeze un cont, care implică furnizarea unei adrese de e-mail și a unei parole.
Comandă – este o solicitare transmisă de cumpărător către vânzător, prin intermediul site-ului sau telefonic, prin care cumpărătorul exprimă dorința de a achiziționa produse de pe site.
Contract – reprezintă acordul stabilit între cumpărător și vânzător, din care decurg diverse drepturi și obligații. Acest acord este realizat prin acceptarea “Termenilor și condițiilor”.
Campanie – este o acțiune comercială în scopul căreia anumite produse beneficiază de reduceri, promoții sau alte avantaje, pentru o perioadă de timp limitată, stabilită de vânzător.
Utilizator – este orice persoană fizică sau juridică care a acceptat “Termenii și condițiile” de utilizare a site-ului nostru.
Cumpărător – reprezintă orice persoană fizică sau juridică care plasează o comandă pe site-ul nostru.
Vânzător – este SC ADORAGE SRL, Cod Unic de Inregistrare – 49507430, nr inmatriculare J02/142/2024 cu sediul social si punctul de lucru in sat Sepreus, comuna Sepreus, strada Calea Moneasa nr. 1, jud.Arad, reprezentată prin administrator PARV ALINA, prin intermediul magazinului online adorage.ro și sub denumirea comercială Adorage.
Crearea unui cont
Pentru a avea posibilitatea de a efectua comenzi mai ușor, fără a completa repetitiv datele personale, puteți crea un cont pe site-ul nostru înregistrându-vă. Pentru aceasta, aveți nevoie doar de o adresă de e-mail validă.
Cu toate acestea, pentru a plasa o comandă, nu este obligatoriu să vă înregistrați. Aveți posibilitatea de a plasa comanda ca vizitator. Accesul pe site-ul adorage.ro este liber și gratuit, iar vizitarea acestuia nu necesită crearea unui cont de utilizator.
Prin plasarea unei comenzi pe site, sunteți de acord cu modalitatea noastră de comunicare (telefonică sau prin e-mail) pentru desfășurarea operațiunilor comerciale.
Drepturile de proprietate intelectuală
Conținutul și design-ul site-ului adorage.ro, inclusiv textele, imaginile, grafica, scripturile și orice alte informații găsite pe site sunt proprietatea SC ADORAGE SRL sau a furnizorilor săi și sunt protejate conform Legii drepturilor de autor și a legilor privind drepturile de proprietate intelectuală. Utilizarea oricăror elemente de pe site-ul adorage.ro fără acordul scris al SC ADORAGE SRL este interzisă și se pedepsește conform legilor în vigoare.
Despre Fotografiile Încărcate
Atunci când selectezi un produs și urmează să încarci o imagine, este posibil ca anumite părți ale acesteia să nu se potrivească perfect în cadrul produsului finit. Principiul nostru este de a asigura o încadrare corectă a imaginii tale pe suprafața produsului, păstrând totodată proporțiile originale ale fotografiei. Dacă ai preferințe speciale în ceea ce privește modul de încadrare a imaginii, te rugăm să ne informezi în detaliile comenzii.
Asigură-te că fotografiile tale sunt stabile, clare și de înaltă rezoluție, evitând capturile de ecran. Calitatea fotografiei este direct proporțională cu calitatea produsului final.
Plasarea unei comenzi reprezintă acceptul tău cu privire la imaginile încărcate.
În cazul în care întâmpini dificultăți tehnice în încărcarea unei fotografii, te rugăm să ne trimiți imaginea atașată într-un e-mail la adresa aadorage@gmail.com sau să ne contactezi telefonic pentru a primi asistență.
Despre textul personalizat
Suntem încântați că ai ales să-ți personalizezi produsele și îți mulțumim pentru încrederea acordată!
Pentru a ne asigura că produsele sunt exact așa cum le dorești, vom folosi textul furnizat de tine. Te sfătuim să verifici cu atenție textul și să te asiguri că toate cuvintele sunt scrise corect și cu ortografia dorită, deoarece nu vom efectua corecturi ulterioare. Vrem să subliniem că produsele personalizate sunt realizate exclusiv pentru tine și, prin urmare, nu pot fi returnate. Dacă ai întrebări sau ai nevoie de asistență, nu ezita să ne contactezi. Suntem aici pentru a te ajuta să creezi produse personalizate unice și de calitate.
Dacă dorești ca textul propus să fie utilizat așa cum este prezentat în imaginea produsului, te rugăm să menționezi acest lucru în detaliile comenzii.
În cazul în care realizezi că textul conține greșeli după ce ai plasat comanda (citind e-mailul de confirmare a comenzii), ai 30 de minute pentru a ne informa printr-un răspuns la e-mail sau telefonic, și vom corecta greșeala în comanda ta.
Dacă primești un produs care conține greșeli de ortografie sau alte aspecte nedorite legate de text, și acestea nu sunt din cauza unor greșeli inițiale în textul furnizat de tine, vom reface comanda fără costuri suplimentare. Îți cerem scuze pentru orice neplăceri. În schimb, nu putem fi făcuți responsabili pentru greșelile introduse în textul personalizat de către client.
Despre tablourile Canvas
Atunci când plasezi o comandă pentru un tablou canvas personalizat, respectăm anumite reguli implicite:
Fotografia pe care o încarci va umple complet pânza tabloului, fără a distorsiona proporțiile originale ale fotografiei. Este posibil ca unele detalii să nu fie vizibile în tabloul final, dar ne asigurăm că nu trecem cu vederea elementele importante.
Tabloul canvas poate fi dispus atât vertical (portret), cât și orizontal (peisaj), în funcție de orientarea fotografiei încărcate de tine.
În cazul tablourilor colaj, în absența unor indicații specifice referitoare la poziția dorită a fotografiilor, le vom așeza cu atenție și estetic, asigurându-ne că rezultatul este impecabil.
Dacă o fotografie nu poate fi utilizată din cauza calității sale reduse (neclară sau cu rezoluție scăzută), te vom contacta pentru a ne furniza o altă fotografie de calitate superioară. Ne rezervăm dreptul de a refuza să realizăm tablouri cu fotografii de calitate scăzută.
Despre plăcile de ardezie
Plăcile de ardezie sunt proiectate special pentru imprimarea fotografiilor într-un stil unic și natural. Fiind o piatră naturală, marginea lor poate prezenta mici diferențe în aspect de la un produs la altul.
Culorile imprimate pot avea mici variații față de cele percepute în mod natural pe un ecran, datorită procesului tehnologic utilizat și a variațiilor de nuanță ale suportului de printare.
Aceste particularități, inclusiv variațiile de culoare și aspectul natural al pietrei, sunt parte din caracterul unic al produsului și nu sunt considerate defecte de fabricație.
Politica de confidențialitate
În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, precum și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, SC ADORAGE SRL prin intermediul magazinului online adorage.ro are dreptul și obligația de a administra în condiții de siguranță și numai în conformitate cu legea, datele personale pe care ni le furnizați.
Scopul colectării datelor este: emiterea facturii fiscale, informarea clienților asupra statusului comenzii și/sau confirmarea acesteia, expedierea produselor comandate, precum și transmiterea de oferte și promoții la produsele noastre.
Informații detaliate despre politica noastră de confidențialitate pot fi găsite în secțiunea corespunzătoare.
Cum să plasați o comandă?
Pentru a plasa o comandă, puteți selecta produsele dorite, adăugați fotografia sau grafica preferată, alegeți culoarea produsului sau alte atribute specifice, adăugați-le în coșul de cumpărături și selectați metoda de plată dorită.
Prin finalizarea comenzii, sunteți de acord că toate informațiile furnizate sunt corecte și complete. Dacă adresa de e-mail sau numărul de telefon sunt introduse incorect, nu vom putea să vă contactăm și comanda nu va putea fi procesată. Este responsabilitatea dvs. să furnizați informații corecte.
După plasarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare care va conține un rezumat al comenzii dvs.
Orice modificare sau anulare a comenzii trebuie efectuată în termen de 1 oră de la plasarea acesteia. Vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail pentru orice modificare.
Prețurile afișate pe site sunt exprimate în RON și includ TVA-ul. Prețurile pot fi modificate de către SC ADORAGE SRL fără o notificare prealabilă, însă aceste modificări nu vor afecta comenzile deja confirmate.
Cum să efectuați plata?
Pentru plata produselor comandate, SC ADORAGE SRL oferă următoarele metode de plată:
Plată online cu card bancar (prin Netopia Payments) – puteți plăti în siguranță și ușor online cu cardul dvs. bancar Visa sau Mastercard, prin intermediul procesatorului Netopia Payments.
Plată la livrare (Ramburs) – puteți plăti contravaloarea comenzii în numerar la primirea coletului.
Transport și livrare
La momentul plasării comenzii, aveți posibilitatea de a alege metoda de livrare dorită, în funcție de greutatea totală a produselor comandate:
Livrare prin curier – comanda va fi expediată prin intermediul unui serviciu de curierat rapid. Costul de transport este calculat automat de către sistem și este afișat înainte de finalizarea comenzii.
Politica de retur și garanție
Produsele vor fi expediate în funcție de disponibilitatea în stoc. În situația în care unul sau mai multe dintre articolele comandate nu sunt disponibile, vei fi notificat în acest sens. În unele situații, produsul solicitat poate fi înlocuit cu unul similar, iar în acest caz vei fi informat în mod corespunzător.
Responsabilitatea pentru eventualele deteriorări ale produsului sau ale coletului expediat aparține societății de curierat sau transportatorului, conform reglementărilor legale în vigoare. Ne asumăm responsabilitatea pentru înlocuirea produselor doar în cazul în care se demonstrează vina noastră și suntem notificați în termen de 24 de ore de la primirea coletului.
În cazul în care livrarea unui colet este refuzată sau nu poate fi efectuată din motive independente de voința noastră (cum ar fi un număr de telefon incorect sau imposibilitatea de a găsi destinatarul), plata pentru o nouă livrare poate fi efectuată doar online, printr-un link securizat furnizat de procesatorul de plăți (vom genera acest link pentru tine). După confirmarea plății, coletul va fi re-expediat către tine.
Este responsabilitatea ta să verifici coletul în momentul primirii pentru a identifica eventualele deteriorări sau lipsuri ale produselor. Orice probleme constatate trebuie menționate pe bonul de livrare pentru a putea fi luate în considerare.
Prin semnarea bonului de livrare, recunoști că ai primit produsele comandate în stare bună și completă.
Conform prevederilor OG nr. 130/2000, art. 4, alin.b, consumatorul are dreptul să informeze în scris comerciantul despre intenția sa de a renunța la achiziție, fără a suporta penalități și fără a fi obligat să ofere un motiv, în decurs de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului.
Cu toate acestea, există situații în care consumatorul nu mai poate beneficia de aceleași drepturi, cum ar fi cazul produselor personalizate sau a celor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (de exemplu, cele care conțin imagini sau texte personalizate la alegerea clientului), conform legislației OUG 34/2014, art. 16, lit. c. Aceste produse sunt excluse de la dreptul de returnare.
Noi inspectăm cu atenție fiecare produs înainte de a-l expedia către tine, iar în cazuri rare în care constatăm defecte, acestea vor fi remediate prin înlocuirea produselor cu altele fără defect.
Orice reclamație trebuie să ne fie comunicată în termen de maxim 24 de ore de la primirea comenzii, iar noi ne angajăm să rezolvăm problema în decurs de maxim 3 zile lucrătoare.
În cazul în care coletul ajunge într-o stare necorespunzătoare sau produsele prezintă defecte, clientul poate solicita returnarea banilor, fără a putea cere despăgubiri suplimentare. În această situație, costurile legate de returnarea produselor sunt suportate de către vânzător.
Este important de menționat că în funcție de produsul ales, culorile fotografiei utilizate pentru personalizare pot suferi ușoare modificări perceptuale.
Notă
SC ADORAGE SRL își rezervă dreptul de a modifica conținutul acestui site și Termenii și condițiile de utilizare în orice moment, fără o notificare prealabilă. Utilizarea acestui site după modificarea Termenilor și condițiilor de utilizare implică acceptarea acestora.