Caută produsul dorit

Politica de Retur

Consumatorul are dreptul să notifice în scris SC ADORAGE SRL, comerciantul, că renunță la cumpărare în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului, fără a fi nevoie să invoce un motiv și fără să fie supus penalităților.

SC ADORAGE SRL efectuează o verificare meticuloasă a fiecărui produs înainte de expediere, astfel încât să se asigure că acesta se află într-o stare perfectă. În situații excepționale în care produsele sunt livrate cu defecte, acestea vor fi returnate și înlocuite cu altele care nu prezintă astfel de probleme.

Cumpărătorul are dreptul să solicite schimbarea produsului cu unul similar sau să ceară returnarea banilor. Dacă produsul dorit nu mai este disponibil în stoc, SC ADORAGE SRL va restitui contravaloarea acestuia.

Pentru a asigura înlocuirea produselor defecte, costurile de transport sunt suportate de către SC ADORAGE SRL.

În cazul în care un produs furnizat de SC ADORAGE SRL diferă de descrierea sa de pe site, cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia conform Politicii de Garanție și Returnare, în conformitate cu legislația în vigoare. Orice reclamație privind produsele livrate trebuie comunicată în maxim 24 de ore de la primirea comenzii și va fi soluționată în termen de maxim 3 zile lucrătoare de la solicitare.

În situația în care coletul nu ajunge în stare corespunzătoare sau produsele prezintă defecte, clientul poate solicita returnarea banilor, fără a putea pretinde compensații suplimentare. Costurile de retur sunt suportate de către vânzător conform legislației în vigoare.

Conform prevederilor legale, returnarea produselor trebuie să se facă în ambalajul original și să fie însoțită de toate accesoriile și documentele, fără a prezenta semne de uzură sau deteriorare. Produsele personalizate sunt excepții la această regulă și nu pot fi returnate conform legislației în vigoare.

Dacă un produs prezintă defecte de fabricație, acesta va fi înlocuit cu unul nou, cu condiția notificării scrise a vânzătorului în termen de 14 zile de la primirea produsului. În cazul în care înlocuirea nu este posibilă, se va restitui contravaloarea sau se va oferi posibilitatea de achiziționare a altui produs.

Clientul care dorește să returneze un produs trebuie să o facă în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la primirea acestuia și să suporte costurile de retur.

Produsele personalizate sunt exceptate de la dreptul de returnare și vor fi distruse în cazul unui retur, deoarece sunt realizate după cerințele și specificațiile clientului.

Costurile de returnare sunt suportate de către client conform legislației în vigoare.

Returnarea produselor sau pretentia oricaror daune – interese / dezpagubiri nu se pot face in aceste conditii:
a. Clientul returneaza un alt produs decat cel comandat;

b. Clientul returneaza produsul peste 14 zile lucratoare de la momentul receptionarii lui;

c. Produsul returnat nu este in starea in care a fost livrat (in ambalajul lui original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit.

13. Vom refuza returul produselor conform Conf.O.G. 34/2014 art. 16:

a. Produsele care prin natura lor nu pot fi returnate, daca prin returnare se pot degrada sau deteriora rapid, fiind extrem de fragile, sau casabile.

b. Produsele care sunt personalizate si realizate dupa specificatiile clientului sau sunt personalizate;

c. Produse perisabile;

d. Produse personale si de igiena care au fost desigilate;

e. Ambalaje cadou;

f. Produsul care nu are ambalajul original complet;

g. Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabila au fost desigilate;

h. Produsele care au fost montate;

j. Obiectele de bucatarie care au fost folosite;

l. Produse care prezinta urma de folosire;

m. In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilat.

14. Returnarea contravalorii produselor

a. Contravaloarea produsului se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului de catre vanzator;

b. Returnarea banilor se va face in contul indicat de catre client. Nu se fac returnari in numerar sau rambus.

c. Inlocuirea unui produs cu unul identic, inlocuirea se face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

d. In cazul in care vanzatorul nu dispune de un produs identic, clientului i se va returna contravaloarea produsului.

e. In toate situatiile, cheltuielile de returnare / expediere sunt suportate de catre client, cu exceptiile conform cu aceste ,,Termeni si Conditii”.

15. Prevederile legilor care guverneaza cumparaturile online nu se mai aplica in cazul in care clientul se prezinta la sediul firmei ca sa ridice personal comanda, chiar daca aceasta a fost achizitionata de pe site-ul magazinului online pentru ca se considera ca produsul a fost verificat in momentul ridicarii si acesta este in conformitate cu cerintele clientului.

16. Produsele personalizate nu pot fi returnate. Lucrul acesta se aplica conform prevederilor legale OUG 130/2000 si ,,Termenii si Conditii” ale acestui site.

17. In cazul unui retur acestea sunt distruse, pentru ca sunt realizate dupa cerintelor si specificatiilor clientilor.

18. Produsele personalizate comandate prin contract la distanta pot fi returnate, in urmatoarele situatii:

a. Coletul prezinta deteriorari majore sau produsele prezinta defecte de fabricatie.

In cazul in care curierul livreaza coletul desfacut, rupt, continut distrus, clientul poate face mentiuni curierului la momentul livrarii, intocmind un proces verbal.

De asemenea, puteti face fotografii, si puteti refuza primirea si plata coletului.

b. Nu sunt considerate ca fiind probleme cu coletul, deteriorarile care nu afecteaza continutul sau.

c. Nu se accepta reclamatiile ulterioare livrarii de catre curier.

d. Produsele personalizate nu corespund cu produsele din comanda clientului (au fost incurcate, sau personalizate gresit).

Clientul va notifica de indata vanzatorul, si va primi instructiuni in vederea returnarii coletului si inlocuirea produselor cu cele corecte. Inlocuirea se va face in mod gratuit.

c. Produsele personalizate au pe site descrierea si specificatii tehnice eronate, fata de realitate.

Nu se considera specificatii gresite diferente minore de culoare, marimi, care pot aparea din cauze neimputabile vanzatorului.

19. Returnarea contravalorii produselor personalizate se poate face numai dupa transmiterea tuturor informatiilor catre vanzator: email scris, imagini foto.

20. Costurile de returnare ii revin clientului, conform O.G 130/2000 si modificarile OUG 34/2014, pentru persoanele fizice care achizitioneaza produse prin magazine online.